søndag den 1. juni 2014

Hej Juni!

Jeg har købt et hus!

Vi flyttede ind for et par uger siden, og i dag siger vi officielt farvel til lejligheden med syn og nøgleaflevering. Det må betyde, at vi er i juni...  allerede. Jeg forstår ikke hvor tiden bliver af. Men det er på den gode måde :)
Huset er en semi-gammel sag fra 1962, yderst velholdt og rummer egentlig alt vi ledte efter; antal værelser, bryggers med fliser (til hunden), et åbent køkken og en kæmpe græsplæne (til hunden, haha). En måned siden vi fik nøglen, og jeg har allerede lært første lektion som husejer: Et hus er et evighedsprojekt. Selvom man godt snart vil have afsluttet de sk... projekter, så tiltaler det mig egentlig at jeg altid har et lille projekt at fedte rundt med. Ellers bliver det sgu' kedeligt i længden.

2. lektion: Bauhaus er en meget større pengesluger end Ikea!

Jeg er sikker på at 3. lektion er noget med el/vand/gas og prisen på det ;)

Jeg ved ikke hvor det sidste halve år er forsvundet hen, og jeg ville ønske jeg var supermennesket, som altid havde overskud til alting. Men det er jeg ikke - det var 1. lektion i det virkelige liv ;)

Så kære venner, så snart jeg har introduceret "det nye kapitel"  for familien, så er det min plan at introducere det for jer også. Jeg ser jer ikke ofte nok, men for hvad det er værd, så glæder jeg mig voldsomt meget til hver gang vi ses.

Forhåbentlig forsvinder resten af 2014 ikke lige så hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar